Säkylän Naisvoimistelijoissa toimii noin 20 eri-ikäistä ohjaajaa ja valmentajaa sekä ohjaustyötä aloittelevia apuohjaaja.

Seuran yksi tärkeimmistä arvoista on tarjota jäsenilleen laadukkaita tunteja, ja sen takaamiseksi ohjaajiamme ja valmentajiamme koulutetaan järjestelmällisesti.

Lasten ja nuorten harrasteryhmien ohjaajat sekä joukkuevoimistelun valmentajat ovat käyneet Suomen Voimisteluliiton Jumppakoulu-peruskoulutuksen ja erilaisia ideapäiviä.

Aikuisten ryhmien ohjaajat ovat käyneet Suomen Voimisteluliiton koulutusjärjestelmän mukaisia koulutuksia.

Klikkaa tästä lisätietoja seuran kustantamasta koulutuksesta >>

Oletko kiinnostunut ohjaamaan/valmentamaan Säkylän Naisvoimistelijoissa? Täytä lomake, niin otamme yhteyttä >>

- - - -

Käy tutustumassa Voimisteluliiton tarjoamiin koulutuksiin ja muihin tukimateriaaleihin >>