HUOM! yo-kirjoitusten aiheuttamat muutokset löydät täältä⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

Lasten ja nuorten liikunta

Säkylän Naisvoimistelijat ry on vuodesta 2004 ollut Tähtiseura.. Tämän tunnustuksen laadukkaasta lasten ja nuorten liikunnasta myöntää Voimisteluliitto.

Tähtiseura-tunnus on merkki jatkuvasta kehitystyöstä ja se auditoidaan aina 3 vuoden välein. Auditoinnin yhteydessä käydään läpi monia osa-alueita ja pohditaan mahdollisia kehittämiskohteita.

Säkylän Naisvoimistelijat ry auditoitiin vuonna 2023 ja sai uuden TÄHTISEURATUNNUKSEN!

Klikkaa kuvasta tutustuaksesi Tähtiseura-ohjelmaan

SÄKYLÄN NAISVOIMISTELIJOISSA on mahdollista harrastaa

JOUKKUEVOIMISTELUA

* kehittynyt suomalaisesta naisvoimistelusta kansainväliseksi kilpaurheilulajiksi
* Laji vaatii voimistelijalta liikkuvuutta, tasapainoa, koordinaatiota ja rytmitajua ja siinä korostuvat vartalon liikkeiden virtaavuus, ilmaisullisuus ja esteettisyys.
* Hyvälle suoritukselle on ominaista yhteinäisyys ja yhtäaikaisuus.
* Joukkuevoimistelun kilpailuohjelma on liikkeiden ja musiikin muodostama taiteellinen ja urheilullinen kokonaisuus.

HARRASTEVOIMISTELUA

* lapset, nuoret, aikuiset
* nautitaan liikunnan ilosta
* parannetaan omaa hyvinvointia hyvässä ja laadukkaassa seurassa