Ilmoittautumiset

LUETHAN OHJEET ENNEN ILMOITTAUTUMISTA!

lmoittaudu ryhmiin ryhmäkalenterin kautta.
Ryhmäkalenterista näet kaikki seuran tunnit ja vapaana olevat paikat.
Ryhmäkalenteriin pääset tästä linkistä >>

H U O M ! ! !

VOIT ILMOITTAUTUA MYÖS SUORAAN TÄSTÄ LINKISTÄ: Hoika.net

1. Valitse käyttäjätunnukseksi oma etu- ja sukunimesi

2. Jos ilmoitat lapsesi ryhmään, valitse alasvetovalikosta se lapsesi, jonka haluat ilmoittaa ryhmään (jos et ole ennen ilmoittanut lastasi tai lisännyt häntä alikäyttäjäksi, lisää hänet ensin Omat tiedot -välilehdellä)

3. Valitse ne ryhmät, joihin ilmoitat valikosta valitsemasi henkilön

4. Ilmoita

5. Hyväksy

6. Tarkista, että olet saanut laskun sähköpostiisi

LUE YKSITYISKOHTAISEMMAT OHJEET ALTA:

1. REKISTERÖITYMINEN

HUOM! Ohjelmaan rekisteröidytään vain kerran!
Jos olet aiemmin ollut seuran jäsen, älä rekisteröidy uudestaan!

Vanha jäsen

Jos olet ollut jäsen aiemmin, niin pääset samoilla tunnuksilla ilmoittautumaan ryhmiin.

Käyttäjätunnuksesi on nimesi (Etunimi Sukunimi)

Jos et tiedä salasanaasi, saat sen ohjelman kautta sähköpostiisi laittamalla sähköpostiosoitteesi käyttäjätunnukseksi ja klikkaa Unohtuiko salasana -kohtaa.

Uusi jäsen

Rekisteröityminen tehdään täyttämällä ilmoittautumisohjelman lomake, johon täytetään omat henkilötiedot (mm. nimi, osoite, ikä, puhelinnumero ja sähköposti).

Kun olet täyttänyt ja lähettänyt lomakkeen, näet ruudulla oman käyttäjätunnuksesi sekä salasanan, joiden avulla voit kirjautua sähköiseen ilmoittautumisohjelmaan.

Ohjelma lähettää nämä tiedot antamaasi sähköpostiin, joten sähköpostiosoitteen ilmoittaminen on välttämätöntä.

ALIKÄYTTÄJÄKSI REKISTERÖIMINEN

Alle 15-vuotiaat tulee rekisteröidä aikuisen alikäyttäjäksi ja sähköpostiosoitteeksi annetaan huoltajan sähköpostiosoite, koska lasku lähetetään annettuun osoitteeseen.

Aikuinen rekisteröi ensin itsensä ja sen jälkeen alaikäiset lapsensa omiksi alikäyttäjiksi Omat tiedot-sivun "rekisteröi uusi käyttäjä tämän käyttäjän alaisuuteen" linkin lomakkeeseen.
Huoltajan on annettava alaikäisen lapsen sähköpostiosoitteeksi oma sähköpostiosoitteensa.

Yli 15-vuotiaat voivat rekisteröityä itse huoltajan luvalla.

2. LIIKUNTARYHMIIN ILMOITTAUTUMINEN

Ilmoittautumisohjelmaan kirjaudutaan laittamalla käyttäjätunnukseksi oma nimi ja salasanaksi sähköpostiisi saamasi salasana.
Tämän jälkeen ohjelma neuvoo, miten ryhmiin ilmoittaudutaan. Ryhmiin ei voi ilmoittautua ennen kuin on rekisteröitynyt käyttäjäksi.

Lasten huoltajat valitsevat ilmoittautumissivun pudotusvalikosta sen lapsen nimen, jonka haluavat ilmoittaa ja valitsevat haluamansa ryhmän.

Ilmoittautumisesi on vastaanotettu vasta kun olet luonut ja hyväksynyt laskun. Tarkista, että olet saanut sähköpostin, missä ilmoittautumisesi varmistetaan.

Ryhmiin on rajoitettu määrä aloituspaikkoja. Ryhmien täytyttyä halukkaat otetaan varasijoille ja kutsutaan ryhmään mukaan, jos paikkoja jää täyttämättä.

AIKUISRYHMÄT:
Aikuisryhmiin ilmoittauduttaessa tulee valita maksuvaihtoehto:
1. toimintamaksu 70€
2. toimintamaksu yli 70-vuotiailta 40€
3. kiltalainen toimintamaksu 20€
  (Uskollisuuden Killan jäsenmaksu 15 euroa maksetaan tllille
FI40 4456 0010 1668 34)
4. Olen ilmoittautunut jo toiseen ryhmään ja maksanut toimintakausimaksun kertaalleen.

Toimintamaksu valitaan siis vain kerran ja sillä voi käydä niin monessa ryhmässä kuin haluat!

Jäsenmaksu on 40€ ja se tulee laskuun automaattisesti mukaan.

**************

Kaudelle 2023-2024 ilmoittautuminen edellyttää, että ei ole maksamattomia laskuja Säkylän Naisvoimistelijat ry:lle.

Huolehdithan laskut kuntoon ennen kauden alkua!

**************

Mikäli sinulla on kysyttävää
jäsentieto-ohjelman käytöstä,
ota yhteyttä Anu Alasmäkeen
puh. 0500834073
email: anu.alasmaki@luukku.com

10-kortin tilaus

10-kortit tilataan alla olevalla lomakkeella.
Hinta 60€ (Ensimmäinen kortti sisältää seuran jäsenmaksun).

HUOM! Ethän ilmoittaudu ryhmiin ennen kuin olet tilannut ja saanut 10-kortin!

Jäsentiedot
Haluan veloituksetta VOIMISTELU-verkkolehden sekä tietoa valtakunnallisista jäseneduistani.
Nimi- ja osoitetietoni saa luovuttaa suoramarkkinointitarkoituksiin seuran yhteistyökumppaneille.

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.