Aikuisryhmien ohjaajat

vuonna 1966

Liikunnanopettaja Helsingin Yliopiston Voimistelulaitos

Omin sanoin:

Olen toiminut lasten, nuorten ja aikuisten harrasteliikunnan ja kilpailu- ja näytöstoiminnan ohjaajana ja valmentajana vuodesta 1957 lähtien. Kasvattajaseurani on Turun Urheiluliitto, jossa harrastin tanssillista voimistelua ja joukkuevoimistelua. Vuodesta 1966 olen toiminut ohjaajana Säkylän Naisvoimistelijoissa, jossa on ollut hienoa toimia. Erityisesti laatimiini koreografioihini olen saanut seuran kaikenikäisistä voimisteluryhmistä innokkaita ja taitavia voimistelijoita ja tanssijoita. Tähtihetkiä ovat olleet myös osallistumiset SäNv:n ryhmien kanssa kymmeniin alueellisiin, valtakunnallisiin  ja kansainvälisiin voimistelun suurtapahtumiin.

Tervetuloa myös uudet tulokkaat mukavaan joukkoomme!

Valma Salomaa

Ohjattavat ryhmä:
Ikiliikkujat -ryhmä

Fysioterapeutti

Omin sanoin:

Olen ohjannut Säkylän naisvoimistelijoissa vuodesta 1984 lähtien Madame-ryhmää.

Koulutukseltani olen fysioterapeutti, joten ilon ja hyvän olon tuottamisen lisäksi ohjauksessani huomioin tuki- ja liikuntaelimistön rajoitukset ja mahdollisuudet ikämuutokset huomioiden. Käymäni kurssit ovat tavalla tai toisella terveyslähtöisiä.

Olen eläkkeellä, mutta jatkan toistaiseksi ohjaustyötä, koska se on vaan niin mukavaa.

Tomi Hulmi

Kuntosali

Omin sanoin:

Olen nelikymppinen maailmanparantaja Köyliöstä.

Työajallani ohjaan lapsia koulussa tai traktoria pellolla.

Vapaa-ajallani voimailen, soitan torvea tai opettelen vuorosanoja kesäteatteriin.

Olen omasta mielestäni aika tosi hyvä kuntosaliohjaaja.

Punttitreeni tekee hyvää!

Sami Laine

Toiminnallinen harjoittelu, Mobility, Kehonhuolto

syksy 2015

Koulutus:
Sotilas. Puolustusvoimien fyysisentoimintakyvyn testaaja. Spartan gearin kahvakuula-, toiminnallinenharjoittelu- ja mobility kehonhuolto-ohjaajakoulutukset.
Maastopyöräohjaajakoulutus.

Omin sanoin:
Töissä olen Suomen suurimmassa kuntokoulussa, puolustusvoimissa.
Toiminnalliseen harjoitteluun voi osallistua kaiken kuntoiset, treeniä toteutetaan oman kuntotason mukaan.
Seuran nimestä huolimatta myös miehet ovat tervetulleita.

Maria Tyyster

Mobility Circuit, HIIT, PUMP ja Kuntonyrkkeily

syksy 2018

Koulutus:
Personal Trainer, ravintovalmentaja, psyykkinen valmentaja, liikkuvuusvalmentaja, Moblity Circuit ohjaaja

Omin sanoin:
Innostuin liikunnasta itse vasta aikuisiällä ja se vei mennessään. Onkin ilo liikuttaa nyt muita ihmisiä ja luoda sitä kautta hyvää oloa heillekin!
Olen opiskellut jatkuvasti uutta tietoa liikunnasta ja hyvästä olosta. Tiedonhalu on loppumaton ja haluan monipuolisella tarjonnalla viedä oppejani eteenpäin.

Pääosaaminen minulla on lihaskunnon ja liikkuvuuden alalla. Kuntonyrkkeilyn kautta itse innostuin urheilusta aikoinaan ja palo lajin pariin ohjaajana on mahtavaa!

Ohjaajana olen innostava ja opastava!

Marko Perttunen

Kuntosalicircuit

syksy 2019

kuntosaliohjaaja, hyvinvointivalmentaja

Morjens,
olen valmistunut Trainer4you-valmennusohjelmasta Personal Traineriksi syksyllä 2018.
Mottoni on: Liikunnan tulee antaa hyvää oloa ja parempaa jaksamista arkielämään. Kuntosaliharjoittelu tukee muita liikuntamuotoja todella hyvin.

Liikkumisiin!

Gerli Masur

LatinoHips

Rumbita - ohjaajakoulutukset alkaen v 2014
LatinoHips-ohjaajan koulutus 2020

Omin sanoin:

Heippa! Olen energinen ja kannustava ohjaaja, ja tunnelma tunneillani on aina rento. Tanssitunneillani tärkeintä on se, että jokainen pääsee nauttimaan tanssista, musiikista ja yhdessä liikkumisesta.

Tanssi on ollut osa elämääni lapsuudesta asti, ja vuosien varrella tutuksi ovat tulleet monet tanssilajit lattareista kansantansseihin.

Tervetuloa mukaan nauramaan, pitämään hauskaa ja nauttimaan tanssin pyörteistä tunneilleni!

Nea Päkkilä

Pilates & joukkuevoimistelu

Syksy 2022

Liikuntaneuvoja, pilatesohjaaja, opiskelee fysioterapeutiksi

Omin sanoin:
Moikka olen Nea, liikkumista ja luontoa rakastava tyyppi. Liikunta on aina ollut iso osa omaa elämää ja siksi päädyinkin opiskelemaan liikunta- ja hyvinvointialalle. Olen opiskellut liikuntaneuvojaksi ja suorittanut erilaisia täydennyskoulutuksia mm. pilates.
Tällä hetkellä syvennän osaamistani ja opiskelen fysioterapeutiksi. Liikunnanohjaustöitä olenkin ehtinyt tehdä jo 10 vuotta niin lasten kuin aikuisten parissa. Ohjaan tulevalla kaudella aikuisille pilatesta ja valmennan joukkuevoimistelua.

Vappu Riitinki

Koulutus:
tradenomi sekä lähihoitaja ja suorittanut useampia luovantoiminnan ja luisteluun liittyviä ohjaajakursseja.

Omin sanoin:
Liityin Säkylän Naisvoimistelijoihin vuonna 1998. Luistelin tuolloin Lady Blue -aikuismuodostelmaryhmässä ja aloin myös ohjaamaan Little Blue -muodostelmaryhmää sekä myöhemmin muita ryhmiä. Gymnaestradan esityksissä olen ollut aina vuodesta 2006 lähtien sekä Golden Age - Gym Festival tapahtumissa. Tanssillinen harrastus jatkuu yhä edelleen ystävien kera, joita olen saanut liikunnallisen harrastukseni kautta.

Tiina Peltomaa

Omin sanoin:
Eläkkeellä oleva luokanopettaja, musiikillisen liikunnan harrastaja.

Tiina Muurinen

Luokanopettaja eläkeläinen

Omin sanoin:
Olen monipuolisesti liikuntaa harrastanut eläkkeellä oleva luokanopettaja. Olen myös ohjannut mm. äiti-lapsiryhmää, temppukoulua ja luistelun harrasteryhmää. Nyt saan olla mukana ohjaamassa kansainvälisiä senioritansseja.