Joukkuevoimistelun valmentajat

Mari Lehto

Aneida, Sienna ja Violette

Omin sanoin:

Voimistelu ja liikunta on ollut aina iso osa elämääni. Aloin voimistelemaan jo pienenä ja joukkuevoimistelun lisäksi kävin ahkerasti seuran tarjoamilla erilaisilla tanssitunneilla, kuten baletissa, breakdancessä ja jazz-tanssissa. Aloitin seuran valmentajana jo yläasteikäisenä. Elämä vei välillä muualle ja viimeisimmät vuodet ennen Säkylään muuttoa valmensin Rauman Naisvoimistelijoissa. Oli ihana palata takaisin kasvattiseuraan valmentajaksi. Yhteensä valmennusuraa minulla on jo takana reilu 15-vuotta. Olen suorittanut Voimisteluliiton 1-tason valmentajakoulutuksen.

Martta Kemppainen

Aneida

Omin sanoin:

Säkylän Naisvoimistelijoissa olen ollut mukana pienestä pitäen, niin voimistelijana kuin valmentajanakin. Muutaman vuoden tauon jälkeen olen taas lähtenyt mukaan remmiin!

Liikunta on ollut ja on edelleen vahvasti mukana elämässäni. Ei ole lajia mistä en pitäisi, olen aina valmis kokeilemaan uutta. Säännöllisestä liikunnasta pitävät huolen joukkue sekä koira.

Valmentajan työ on monipuolista ja saat toteuttaa sitä juuri niin kuin parhaaksesi näet. On mukavaa jakaa liikunnan iloja muillekin. Positiivisen mielen saa kun näkee valmennettavien lähtevän tunnilta hymyissä suin!

Marja Lempiälä

Coralli

Omin sanoin:
Olen seuran pitkäaikainen valmentaja. Valmentajaurani on alkanut jo yläasteikäisenä. Itse olen voimistellut 4-vuotiaasta 20 vuoden ikään asti. Balettia olen tanssinut yli 5 vuotta. Joukkuevoimistelutuomarina olen toiminut seuran riveissä myös jo monta vuotta. Tällä kaudella toimin Corallin valmentajana.

Liida Railo

Ohjattavat ryhmä:
Coralli

Omin sanoin:

Muutaman vuoden tauon jälkeen olen taas palannut valmentamisen pariin. Joukkuevoimistelussa olen ollut mukana yli 10 vuotta sekä voimistelijana että valmentajana.

Nea Päkkilä

Sienna ja Violette

Omin sanoin: Moikka olen Nea, liikkumista ja luontoa rakastava tyyppi. Liikunta on aina ollut iso osa omaa elämää ja päädyinkin opiskelemaan ja työskentelemään liikunta- ja hyvinvointialalle. Liikunta-alan töitä olenkin ehtinyt tehdä jo 10 vuotta niin lasten kuin aikuisten parissa. Tällä hetkellä opiskelen fysioterapeutiksi.  muutaman vuoden ja sen jälkeen jäänyt lajin pariin valmentajan roolissa. Olen erityisen kiinnostunut monipuolisesta harjoittelusta ja fysiikkavalmennuksesta. Valmentajana parasta on nähdä lasten ja nuorten liikunnan riemu, kun opitaan uusia taitoja! :)